Strona główna

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Rozdział 3.

Oczami Ross'a
O nie, już rano - pomyślał Ross - Ja nie chcę tam jechać - powiedział z żalem chłopak
Wstał i powlókł się do łazienki ogarnąć się
Rachel myślał zupełnie inaczej niż Ross

Oczami Rachel
Już rano ! Ale się cieszę - powiedziała z entuzjazmem dziewczyna - Nowy Jork nadchodzę - pomyślała Rachel - Co !? Już 6.20 !! Spuznie się na samolot krzyknęła dziewczyna i czym prędzej zaczęła przygotowywać się do wyjazdu

Lotnisko w L.A
- Pa mamo, pa tato powiedziała Rydel przytulając rodziców
- Pa córeczko, będziemy tęsknić - powiedział Mark
- Proszę pilnuj braci, nie wiadomo co im przyjdzie do głowy - powiedział Stormie i przytuliła córkę
- Oczywiście, że będę ich pilnować - dodała Rydel
Po czułym pożegnaniu rodzeństwo udało się do samolotu

Lotnisko w Miami
Cleo była już od dawna na lotnisku i czekał na Rachel
Gdzie jest Rachel ?! Za 30 minut mamy samolot - myślała zdenerwowana dziewczyna

20 minut puzniej, Lotnisko w Miami
- Rachel, myślałam, że już nie przyjdziesz ! - krzyknęła Cleo na widok swojej przyjaciółki
- Chyba żartujesz ! Po prostu zaspałam a teraz chodz ba zaraz samolot odlatuje - krzyknęła Rachel
Dziewczyny wzieły swoje walizki i pobiegły do samolotu

Oczami Rydel
- Cieszycie się, że lecimy do N.Y ? - spytał Rydel
- Ja nie - powiedział naburmuszony Ross
- Czemu
- Bo musiałem zostawić wszystkich przyjaciół, moją kochaną plażę i już nie mogę występować w serialu
- Nie przesadzaj, to nie koniec świata - powiedziała  Rydel starając się poprawić bratu humor
- A ja się bardzo cieszę - dodał Rocky z uśmiechem
- Widzisz ? Bierz przykład z brata, jeszcze nigdy nie cieszył się, że idzie do szkoły - dodała dziewczyna zwracając się do Ross'a
- Co ? Ja mam się cieszyć ze szkoły ? Dobry żart. Ciesze się, że tam lecimy bo N.Y aż się roi od zajebistych lasek
- Wiesz, że my tam lecimy się uczyć a nie urządzać podrywy ? - spytała Rydel
- Szkoła poczeka - powiedział brunet z bananem na buzi
- I co ? dalej chcesz żeby żeby Ross brał przykład z Rocky'ego ? - dodał Riker patrząc na siostrę
- yyy już nie - dodała dziewczyna

W tym samym czasie u dziewczyn w samolocie
- Widzisz, zdążyłyśmy - powiedziała zadowolona Cleo
- Tak, już za parę godzin będziemy same w N.Y i będziemy mogły robić co chcemy - dodała Rachel z
 usmiechem


Mamy 3 rozdział. Myślę, że jest nawet dobry. Next pojawi się raczej w przyszłym tygodniu bo mam już zaczęty 4 rozdział ale muszę go dokończyć - OLA

Komentujesz - Motywujesz :)

14 komentarzy:

  1. świetny rozdział :) Czekam na next :) tylko dlaczego tak długo :( no ale nic na pewno bd czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział :) Pisz dłuższe proszę :) Mam nadzieję , że szybko pojawi się next :) :) :) Zapraszam do mnie --> http://i-love-you-r5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Rozdziały będą dłuższe jak akcja się rozwinie i coś się będzie działo.

      Usuń
  3. Super.
    Z niecierpliwoscia czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nie mogę się doczekać next

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje :) Obiecuje że kolejne rozdziały będą dłuższe

    OdpowiedzUsuń
  7. No Olciu, co ja mam do powiedzenia? Of course rozdział jest boski ale jakby był dłuższy, to byłby lepszy. Ale no cóż pisz jak chcesz byle by ci było łatwo, wygodnie i przyjemnie przy pisaniu.
    Lovciam Pink CupCake ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Wiem że rozdziały były krutkie ale na razie nic się nie dzieje dla tego się nierozpisywałam :p Następne rozdziały będą dłuższe.

      Usuń
  8. Masz talent, a historia jest ciekawa!
    Dawaj szybko next!

    OdpowiedzUsuń
  9. AAA świetny blog masz talent pisarski bardzo ciekawa historia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej to może zacznijmy od tego, że rozdział ogólnie fajny, jednak mam nadzieję, że będziesz pisała dłuższe ;)
    A teraz może przejdźmy do uwag.
    Czasem nie stawiasz interpunkcji po danej wypowiedzi, co bardzo rzuca się w oczy. Było np. napisane 'Czemu' bez znaku zapytania. Zauważyłam również braki kropek przy niektórych wypowiedziach. Koleją rzeczą która mnie razi jest 'spacja' przed znakiem interpunkcyjnym. Tak się nie robi ;p Nie pisze się 'Kto ?' tylko 'Kto?'
    Proponuję również dodać więcej opisu, a dialog potraktować jako dodatek, bo tu akurat skupiasz się na samych dialogach, nie ma tu w ogóle opisu...
    Postaraj się to poprawić ;)
    Oczywiście nie chce być teraz jakoś wredna czy coś, tylko po prostu zwracam ci uwagę jakie popełniasz błędy, abyś mogła je poprawić, bo obydwie chyba chcemy, aby blog był prowadzony jak najlepiej.
    Ogólnie fabuła ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uwage :) Pisałam ten rozdział na szybko i nie skupiłam sie na pisaniu. Obiecuję poprawę :)

      Usuń
  11. Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń